Word ook partner van Scouting IJsselgroep!

Fijn dat je Scouting IJsselgroep te Gorssel wil ondersteunen zodat wij weer vooruit kunnen de komende jaren!

Wat krijg je ervoor terug?

Allereerst wordt je bijdrage aan de realisatie van het nieuwe Troephuis enorm gewaardeerd. Mede door je bijdrage kunnen de huidige activiteiten de komende tientallen jaren blijven doorgaan! Tevens draag je bij aan het vergroten van de toegankelijkheid van de activiteiten die op dit moment worden aangeboden voor de jeugd in de leeftijd van 7 tot en met 21 jaar. Ook voor de mindervalide kinderen. Denk ook aan o.a. Huttendorp Gorssel. Hiermee draag je bij aan de ontwikkeling van een unieke fysieke ontmoetingsruimte in Gorssel en omgeving.

In het nieuwe Troephuis komt op een prominente plaats een groot bord waarop donateurs desgewenst zullen worden genoemd. Graag horen we van jou of je ook op dit bord vernoemd wil worden.

Vanzelfsprekend word je uitgenodigd voor de opening van het gebouw en krijg je tijdens de verbouwing een of meerdere exclusieve rondleidingen. Wordt jouw bedrijf partner van Scouting IJsselgroep? Dan kunnen wij o.a. het bedrijfslogo op onze websites en bouwbord plaatsen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

In ruil voor het aangaan van een partnerschap kunnen wij jouw bedrijf één of meerdere huurvouchers aanbieden. Deze huurvoucher geeft jouw bedrijf het recht om het oude dan wel nieuwe Troephuis voor een dagdeel in de week buiten de weekenden om te gebruiken voor vergaderingen waaronder teambuilding. De huurvouchers kosten EUR 250,- per dagdeel, kennen geen BTW, zijn inwisselbaar op elk moment (met uitzondering van de verbouwingsperiode) en betaaldatum is 1 september 2020. De huurvouchers zijn in beginsel aan te merken als zakelijke kosten in het jaar waarin je de voucher inwisselt en zo betaalt de Belastingdienst mee. Een echte Win-Win situatie! Neem contact op via [email protected] voor meer informatie.

Partner van Scouting IJsselgroep worden?

Neem dan contact op met de Financieringscommissie, via [email protected], of via onderstaand contactformulier. Let op: alle velden met een * zijn verplicht.

Niels Meijerink
Marianne Straver