Ook je steentje bijdragen?

Wil je een steentje bijdragen aan de realisatie van het nieuwe Troephuis? Dat kan! Er zijn vele mogelijkheden om een bijdrage te leveren! Dit kan bijvoorbeeld door een helpende hand te bieden tijdens het klussen, maar ook door materiaal te doneren of een financiële bijdrage te doen. Ook is het mogelijk om jouw bedrijf aan Scouting IJsselgroep te verbinden. Hiermee krijg je de mogelijkheid om de locatie te gebruiken voor bijvoorbeeld een vergadering of personeelsuitje. Onderstaand worden een aantal opties toegelicht. Heb je andere ideeën? Laat het dan vooral weten. Alleen samen maken we dit tot een succes!

Help met klussen

Er zijn tijdens de nieuwbouw meerdere klussen welke door vrijwilligers opgepakt kunnen worden. Op deze manier proberen wij de kosten zo laag mogelijk te houden en ontstaat er binding tussen vrijwilligers en de vereniging. Het Troephuis wordt van en door ons allemaal! Kijk op de “Klussen” pagina om te kijken of er een klus tussen zit waar je je wel voor in wilt zetten! Wij waarderen je inzet.

Welke klussen zijn er?

Doneer materiaal

Door scherp in te kopen hebben we in samenwerking met de aannemer al een grote besparing kunnen realiseren wat betreft de inkoop van materiaal. Op dit moment zijn wij nog op zoek naar verschillende materialen. Vanzelfsprekend is het mogelijk om te sponsoren door deze materialen ‘om niet’ of tegen een gereduceerd tarief te leveren. Andere mogelijkheid voor sponsoring is om een bijdrage te doen voor de aankoop van het materiaal. Kijk op de pagina “Materiaal” voor meer info!

Welk materiaal hebben jullie nodig?

Lever een financiële bijdrage

Vanzelfsprekend is een financiële bijdrage ook mogelijk! Door een financiële bijdrage te doen draagt je bij aan de realisatie van een fantastisch project, waarmee er weer vele jaren de vereniging weer jaren mee vooruit kan!

Doneren Bijdragen als ondernemer

Wat krijg je ervoor terug?

Allereerst wordt je bijdrage aan de realisatie van het nieuwe Troephuis enorm gewaardeerd. Mede door je bijdrage kunnen de huidige activiteiten de komende tientallen jaren blijven doorgaan! Tevens draag je bij aan het vergroten van de toegankelijkheid van de activiteiten die op dit moment worden aangeboden voor de jeugd in de leeftijd van 7 tot en met 21 jaar, ook voor de mindervalide kinderen. Denk hierbij aan o.a. Huttendorp Gorssel. Daarmee draag je bij aan de ontwikkeling van een unieke fysieke ontmoetingsruimte in Gorssel en omgeving.

Vanzelfsprekend word je uitgenodigd voor de opening van het gebouw en krijg je tijdens de verbouwing een of meerdere exclusieve rondleidingen. Kom je je handen uit de mouwen steken? Dan wordt er uiteraard ook gezorgd voor de inwendige mens! Daarnaast is het gewoon leuk en gezellig!

Wil jij jouw bedrijf verbinden aan Scouting IJsselgroep? Word dan partner! Wij nemen jouw bedrijf mee in de verbouwing en bieden jou de mogelijkheid om de locatie te gebruiken voor bijvoorbeeld een vergadering of personeelsuitje. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Partner worden