Handen uit de mouwen!

Nu we steeds dichterbij de daadwerkelijke verbouwing komen zijn er ook steeds meer klussen die door onze vrijwilligers opgepakt kunnen worden! En deze vrijwilligers zijn goud waard, want zonder hen komt er géén verbouwing tot stand!

Zo is er een start gemaakt met het uitruimen van het huidige gebouw, de inrichting van de diverse opslagen op het terrein (zodat de leiding ook nog wat terug kan vinden), worden schaaldelen voor de buitenzijde gezaagd en kozijnen gefabriceerd!

Wil je ook een steentje bijdragen en wil je graag een keer komen helpen? Kijk dan even in de agenda bovenaan deze nieuwsbrief wanneer we hulp kunnen gebruiken. Kom je helpen? Laat het dan even weten aan Rudy (06-53952888)! Binnenkort gaan we o.a. schaaldelen beitsen en het gebouw strippen/slopen. We zijn met alle hulp enorm blij!

Vorige Bericht Volgende Bericht